Ilto-ilmanvaihtotuotteiden nimi on nyt Swegon CASA

01-10-2010

Swegon ILTO Oy:n ja Oy Swegon Ab:n myyntiorganisaatiot yhdistyivät 1.10.2010. Muutoksen myötä Suomen laajimman ilmanvaihtoalan tuotevalikoiman takana on nyt yksi ja sama organisaatio. Samalla Suomen johtava asumisen ilmanvaihdon laitemerkki ILTO jää historiaan ja uudeksi tuotenimeksi tulee Swegon CASA.

YIT:n korkealaatuisen Merenkulkijanrannan asuntoihin Helsingin Lauttasaaressa on asennettu Swegon Ilton ilmanvaihtolaitteet.

Yhdessä olemme enemmän!
– niin työssä, koulussa kuin kotona

Oy Swegon Ab:n ja Swegon ILTO Oy:n myyntitoimintojen yhdistäminen tarjoaa markkinoille kokonaisvaltaisen ja kattavan valikoiman energiatehokkaita tuotteita kaikentyyppisiin tiloihin.

Nyt voit nauttia terveellisestä ja viihtyisästä sisäilmastosta kaikkialla – niin työssä, koulussa kuin kotona.

Tutustu asuntoilmanvaihdon tuotteisiin tästä.

Lisätietoja antaa:

Toimitusjohtaja Göran Tallberg

Oy Swegon Ab
Munkinmäentie 1
02400 KIRKKONUMMI
S-posti: goran.tallberg@swegon.fi
Puh: +358 10 289 4010

Teksti ja kuvat noudettavissa osoitteesta http://www.ins-news.com/fi_FI/100/853/1983/

Our company is credit worthy according to Soliditet's credit assessment system that are based on a number of decision rules. This credit rating is updated on a daily basis, and always shows the current rating and date.

Lähetä sivu sähköpostilla

Oma nimi: Vastaanottajan nimi: Vastaanottajan e-mail: Viesti: